11 september 2014

Verandering prijzen kaartenlijn!

En we zijn weer volop aan de slag. Ik heb weer nieuwe, (lees: super leuke) spullen gekocht om het krijgen van een pakketje nog leuker te maken.. 
Dus: LET OP!
Heb jij al nog geen kaarten van de kaartenlijn in huis? Of vond je de prijs iets te hoog voor je budget? Ik heb goed nieuws voor je. Vanaf heden voor ik een prijsverandering door. Niet slechts een aanbieding, maar een 'tijdelijk' blijvende prijs.

Ik heb alle kaarten nog op voorraad, maar vanaf nu geld: op=op.
De prijzen zijn nu als volgt: (incl. envelop / excl. verzendkosten)

1 kaart: € 1,50
4 kaarten: € 6,00
8 kaarten: € 10,00

Bij pakketje van 4 kaarten / 8 kaarten zijn alle kaarten in combinatie met elkaar mogelijk.

Verzoekje aanvragen? Dat kan nog steeds, maar de vraag van het laten drukken van nieuwe kaarten wijs ik de komende tijd van de hand. Kaarten online aanleveren valt daar niet onder.

Ik zie uit naar alle nieuwe bestellingen!

Liefs,
Marjolein


* Grijze rondjes betekent dat de kaarten liggend zijn. De zwarte rondjes zijn staande kaarten.
* Alleen de foto's die je hieronder ziet, zijn de kaarten die je kunt bestellen.












Geen opmerkingen: